You we're to fly then so fly away now !!

Har inte vart hemma här sen igår morse och har inte haft med mig datorn. För er få läsare som nu skulle bry sig om min dåliga uppdatering. Haha! Just nu ligger jag i sängen, dricker cola och äter SVENSKA chips ! Woho, vad nämligen på Ikea igår så köpte med mig Marabour Daim, kexchoklad, saltade potatischips som är precis som lantchips och även bilar. Så ja har lite saker som är svenskt iaf. Och åt även köttbullar och potatis med sylt och brunsås igår, var jävligt gött !

Efter Ikea som ligger i Dublin, nära flygplatsen faktiskt. (Ifall jag ville rymma som dom sa!) Haha, iaf efter det så begav vi oss av till Harry's pappa som bodde i en svinfint hus med egen gång ner till havet. Han bodde dessutom bredvid trummisen i U2!??!?!?! Och får alltid gratisbiljetter, för mig och antagligen för er andra som bor i Lilla Ale kan man inte riktigt förstå det. Inte jag iaf, om inte ni har hemliga kända grannar då? Arvingarna eller nåt sånt där löjligt räknas ju självklart inte. Och efter det begav vi oss till några av deras kompisar, var där en liten stund sen åkte vi till Jujus hus. Alltså Rachels mammas hus, hon var i Spanien så vi sov där igår natt eftersom vi skulle spendera hela kvällen inne i Dublin. Vi var på TGI Fridays och åt middag med hela Harrys släkt, firade Lilly och Harrys pappa. Släkten var riktigt skön och hade roligt, åkte sedan hem och sov. Låg och läste en stund och somna tidigt, vid elva eller tolv tror jag? Sen när somnar jag så tidigt? Hahaha, gött var det iaf. Var även inne Stephen Green's shopping Mall på dagen, kollade runt i en massa affärer. Hittade en present till min Lillebror som fyllt år, måste fortsätta letandet till en present till mamma dock. Hittade också en tattoo shop ;) Hörde ljudet och kände doften, fick mig hyfsat sugen på en ny tatuering kan jag säga !

Idag vaknade jag vid nio av att Charlie pratade ute i hallen om att han ville ha frukost. Så det blev uppstigning och matade honom. Sen hämtade vi de andra barnen som sovit hos sina kusiner, sen åkte vi till Dundrums shopping Mall ( tror det hette så) vilket var ett jävligt stort köpcenter ! Tror inte ens jag var på alla våningar? :S Köpte dock ingenting där eftersom det var tre barn med och endast pappan i familjen. Måste åka dit igen någon gång dock, förhoppningsvis med Rachel så jag kan shoppa lite kläder. Gick förbi ett gäng Mulberry väskor dock som såg väldigt inbjudande ut. Tänker dock inte slänga ut så jävla mycket pengar på en väska, haha idiotiskt tycker jag. Alla vet vi ju om att man inte använder den tillräckligt mycket för att det ska vara värt det, och antar att vissa använder såna dyra saker snålt just för att det var dyrt ! Sen blev det lite mer bilåkning, höll nästan på att somna igen. Fick också använt mina solglasögon idag eftersom det var soligt osv, gav mig sköna vårkänslor ! Sen efter det blev det Kildare Village, lunch och playground med barnen osv. Sen äntligen hemåt och nu ligger jag här och avnjuter lite peace and quiet. Önskar dock att jag hade någon bra film att kolla på, någon som sett Dodgeball och tycker den ärbra?

Ber om ursäkt över detta långa jävla inlägg utan bilder, vilket måste vara riktigt tråkigt. Men tyvärr har min kamera gått sönder, eller jag tror att det kan vara sladden. Så kan inte ta några bilder, mobilbilder är ju inte direkt något att komma med. Så kameran och sladden och allt åker med hem nästa vecka för lagning osv. Hoppas den kan bli klar på sex dar?

Later guys
Mims

Kommentarer
Postat av: sayeh

Du har den bästa bloggen genom tiderna ! Kenza blondinbella & kiissie eller vad fan hon heter släng er i väggen! Inte långt kvar nu tills vi ses. CANT WAIT. LOVE YOU

2010-02-17 @ 01:20:26


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0