Tuesday?

Det är tisdag idag va? .... Japp! för imorgon är det ju Onsdag. Haha, känns verkligen som att det är måndag faktiskt. Ser fram emot en del saker nu faktiskt, Sandra som kommer hit den 11 mars? Eller? ;) Och ser fram emot att komma hem några dagar i februari, träffa min mamma <3 fan va ja saknar henne. Är ju inte direkt samma sak att prata över skype

Har haft en skön dag idag, höll Clancy förut när hovslagaren var här också och red han sen i paddocken. Han är inte lika rolig att rida som Monaghan dock, inte alls lika lätt att rida och få att göra som man vill. Harry ska dock ta hem sin andra "lilla" häst, unghäst är den men liten är den fan inte. Ravello heter den, och den ska bli min "baby". Haha :D kan bli kul att ha ett projekt faktiskt, och valpar blir det också om allt går som det ska med Cola. Hon är nämligen på "dejt" ikväll. Roligt som fan kommer det bli, kommer bli full rulle och jag kommer stormtrivas.

Här är hon den blivande modern, hennes första gång är det också!

Nu ska jag lyssna på lite musik, spela lite spel och sen blir det Ghost Whisperer. Imorgon är det ju Onsdag vilket betyder att jag har sovmorgon! Otroligt gött att slippa ställa klockan, och hörde en OTROLIGT skön nyhet! Charlie ska åka hem till Scott imorgon för att leka, vilket är otroligt skönt eftersom det blir full rulle när Scott är här och jag måste passa dom. Så känns fingemang mina vänner.

Having the time of my life!
Mims


Kommentarer
Postat av: sandie

MIMMI! du måste hjälpa mig!!!!!!! Ses snart! :*

2010-02-03 @ 13:04:02
URL: http://dahlqviist.blogg.se/
Postat av: sayeh

miss you ! älskar dina inlägg blir lika glad varje gång du uppdatera och jag ser att du mår bra! love

2010-02-03 @ 22:38:21


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0