Tredje veckan påbörjad

Herregud, har inte ens gått tre veckor än. Känns som att jag vart här jätte länge, känns verkligen som att jag kommit in hur bra som helst här. Och så har ja inte vart här mer än två veckor igår :P haha.

Idag har det var en lite mer fullspäckad dag om man säger så, upp vid åtta. Frukost med barnen, städa köket, hängde upp tvätt. Slängde in en tvätt för mig själv. Ridit två hästar, ätit lunch, hängt upp tvätt, vikt tvätt. Städat barnens rum, nu blir det dusch och sen kommer barnen hem. Härligt :)

Ska också kolla på Vampire diaries nya avsnitt woho, så ska ta mig en snabb dusch och sen kolla på det innan barnen kommer. Längtar tills den 25e och även vecka 10 Sandra såklart! Can't wait!!!! Hoppas vi kan hitta på mycket galenskaper!

Big love
Mims


Kommentarer
Postat av: sandie

tro mig, we will! du känner väl mig? ;)

2010-02-03 @ 13:03:29
URL: http://dahlqviist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0