Stone sour and Staind !

Lyssnar på Stone Sour och Staind vilket var otroligt längesen jag lyssnade på ! Älsar Stone sour's Zzyzx rd och Through the glass. Staind's outside är ju också briljant !


Här är Kings of Leon live också, otrolig jävla röst tycker jag! Tycker det är grymt när en artist verkligen har bra röst live, då är det äkta för mig !




Här är Stone sour med Through the glass live ! Love !





Här är en bild ja gjorde i paint eftersom ja inte orkar lägga ner tid på att pilla med det seriöst. Tänkte bara visa vad som väntar på mig hemma i Sverige och vad jag verkligen vill ha!

Allt kommer från H&M förutom skornan som jag dör för att ha! Vet att dom är gamla osv men har alltid älskat just denna modellen och ska ha den ! Det bara är så !

Kavajen, skjortan, bikinin och skjortsen väntar på mig hemma i Sverige. Har inte beställt jeansen än, för vet inte riktigt vilket storlek jag ska ha eller om ja verkligen behöver dom. Men galet snygga är dom iaf kan man ju minst säga.






Har vart otroligt seg hela dagen, har haft pyjamas på mig hela tiden (!!!!) Har alltså inte ens orkat gå uppför trappan för att byta om, vilket känns jävligt gött iofs för det betyder att ja slipper byta om när ja ska gå o lägga mig! Hyfsat smart är ja ju ändå. Ska snart sova tänkte jag för imorgon fyller Lilly år och det blir tidig morgon men TACK OCH LOV så är dom alla i skolan. Ska bli skönt att bara kunna göra INGENTING imorgon på dagen. Om ja inte rider då vilket ja inte tackar nej till, hade behövt en ridtur ut i det gröna i min ensamhet, finns inget bättre för att rensa skallen och få frisk luft. För jag är ju faktiskt för lat för att bege mig ut på promenad, ville verkligen det hela dagen igår. Lyssna på musik och vandra lite, men min ursäkt var att jag inte har med mig mina träningsskor?! Var det lathet eller var jag bara smart och inte vill förstöra mina fötter som redan är knäppa? Det får man aldrig veta mina vänner.

Nu blir det lite mer musik, sen stängs datorn av och det blir läsning och sen sova.
Imorgon ska jag göra pannkakstårta till Lilly, haha får se vad hon tycker om den ! Jag och mina bröder älskade den när vi var yngre, kommer antagligen älska den nu med. Men inget slog mormors pannkakstårta på ens födelsedag! Det var helt enkelt bara ett måste!

Mims signar ut, SLUT !

Kommentarer
Postat av: sandie

through the glass, VILKEN GRYM JÄVLA LÅT! love it! miss U

2010-02-12 @ 12:10:35
URL: http://dahlqviist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0