Internet igen ! woho

Har inte haft internet riktigt på två dagar? Eller var det bara en? Haha kan inte riktigt komma ihåg. Har iaf vart lite segt eftersom jag inte har kunnat underhålla mig med det under dagarna. Tackar gudarna för att ja kan rida under dagarna, vetefan vad de andra au paiererna gjorde här på dagarna? Sov dom hela dagarna eller?

Har varit ute på en långtur med två andra personer, vi red en skön sväng ute i det vackra landskapet. Så himla grönt här så det är sjukt, och finns så många olika nyanser dessutom. Efter det har jag endast läst min bok som börjar närma sig slutet av de 790 sidorna, eller inte riktigt, är bara på 475 men det går hyfsat fort att läsa iaf. Har också bytt rum nu eftersom det kommer massvis med folk hit i helgen, så jag fick ta mitt ursprungliga rum som egentligen behöver målas om osv. Men det gör mig inget, fick äntligen packat upp riktigt ur resväskan och allt sånt vilket känns skönt ( efter nästan en månad?) haha.

Imorgon är det Lördag vilket betyder att jag faktiskt ska på en "Hunt Ball".. Hm.. Ska inte dit med föräldrarna i denna familjen heller utan deras vänner, som tur är är de alla så jävla snälla att jag nog faktiskt kan ha riktigt jävla roligt också. Jobbiga är att ja inte har med mig några klänningar eller liknande, ska prova Katies klänningar och se om det kan vara något för mig. Men Rachel sa att det inte spelar så stor roll vad man har på sig egentligen, så länge man ser hyfsat välklädd ut. Så blir det ingen klänning tar jag mitt nyköpta långa linne som ja köpte här på Vero Moda faktiskt och min kavaj över det och leggings. Accesoarer är väl det viktigaste eller? Haha.

Snart kommer barnen hem, så det blir underhållande hela kvällen. Ska nämligen sitta barnvakt ikväll också eftersom Rachel o Harry ska över till Katie och Tom på middag. Hoppas att dom uppför sig, är ju en fredag så man kan ju inte slänga dom i säng vid åtta ?! fan, hoppas Harry John uppför sig eftersom han är den som kan bli mest problem med faktiskt. Han är lite uppkäftig när han är på det humöret.

Fryser just nu fingrarna av mig eftersom ja inte har något element i mitt rum än, BURR! See ya later aligators !
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0