I'm done with this, feeling like an idiot !

Lyssnar non stop på Yesterday med Toni. Sån skön låt som man bara mår bra av att lyssna på och som är i bakgrunden hela tiden. Ligger just nu som vanligt i sängen, är ensam med de två äldsta barnen ikväll och imorgon. De ligger förhoppningsvis och sover nu dock. Önskar jag kunde sova tills jag vaknade imorgon, men så blir inte fallet. Har hästar, hundar och katter att mata. Men får nog hoppa in i sängen efter det igen dock, ta igen mig lite.

Har idag varit i Portlumna eftersom Lilly gjorde sin balettprov eller nåt sånt, så jag Rach, Charlie och HarryJohn var i stan och vi åt en otrolig lunch. Hade två öl till lunch? Vart är världen på väg egentligen? hahaha, nej men det är vanligt här. Att dricka lite och sen sätta sig i bilen och köra är heller inget problem här.

Åt rester av den Indiska maten vi åt igår vilket jag älskade ! Så jävla gött, smakerna var ju himmelska ! Efter maten blev det Shrek 2 med barnen och lite tv. Sen läsa bok time och försöka få ungarna att sova. Snart är helgen över vilket betyder hemgång för mig. Kommer bli sjukt att komma hem till minusgrader och snö? Här är det plus, sol och fåglar som kvittrar. Det kom dock lite snö idag, men det var ingen som stannade. Smälte så fort de landade på backen, vilket jag gjorde ett glädjeskutt över.

Nu ska ja fortsätta att lyssna på musik, spela harpan och trötta ut mig själv. Har det så varmt och mysigt i min säng att jag egentligen inte vill gå upp för att borsta tänderna, men lika bra att få det gjort !!! Fan.

Later
Mims

Kommentarer
Postat av: Emma

Gosh! I miss u darling :'(

(Väldigt mycket)

2010-02-21 @ 04:41:09
URL: http://emmaruuska.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0