Fredag ihi !

Nästa vecka den här tiden så är jag hemma, är antagligen taggad på att gå ut också. Kommer ni vara taggade på att gå ut med mig eller? Hoppas verkligen att svaret är JA !!!! Can't wait, verkligen. Kommer bli så kul!

Idag har jag varit inne i Birr, shoppade lite, två stickade tröjor till mig. Hur gosiga som helst, hade kamerahelvetet fungerat så hade jag visat en bild såklart. Men tyvärr gör den ju inte det. Gick runt lite i Birr, tog en kaffe och köpte en present till min mamma ! woho, nu har jag köpt alla presenter, eller aa en är nog kvar. Fast den får vänta tills på flygplatsen.

Nu ligger jag i min goa varma säng och myser till Toni Braxton i min nya stickade kofta. Wonderful ! Ikväll blir det indisk mat, har aldrig ätit det innan. Så jag hoppas att jag tycker om det ! Och förhoppningsvis kommer jag att få i mig några öl, Coronan satt jävligt fint igår. Slank ner väldigt fort också !

Hoppas eran fredag blir fylld med äventyr, för mig blir den lugn.
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0