Church, Crisps and Coke !

Har varit dålig med uppdateringen märkte jag nu, uppdaterade senast i torsdags. Fast det går väl antagligen ingen nöd på er? Idag har jag iaf gått upp tidigt för att åka med Rach, Lilly och Charlie till kyrkan eftersom Lilly hade en uppgift att göra där. Jag var också tvungen att gå med henne och var själv tvungen att ge en gåva till prästen. Nån jävla bägare eller nåt var det. Kyrkan kändes precis som i sverige faktiskt förutom språket då, tycker kyrkan är mysig även om ja inte håller med och tror på det de predikar om. Men alla har vi ju rätt till vår egen tro.

Åkte sedan in till Birr och åt en sen frukost på hotellet, köpte lite mer chips. Helt galet sugen på chips! Sitter just nu med Pringles och Cola och tänkte kolla på en film faktiskt.

Är jävligt dålig på att ta kort faktiskt, vet inte varför men glömmer helt av det. Kanske helt enkelt har för kul, vad vet jag. Men är tråkigt att jag inte har särskilt mycket att visa upp.

Ska också boka min flygbiljett hem ikväll, det blir antagligen 24 feb till 1 mars om allt går som det ska. Så det blir några dagar hemma i Sverige. Cant wait ! Och det första jag ska göra när ja kommer till sverige är att äta Da milles kebab pizza. Ni är välkomna att joina mig om ni känner fört !

Have a nice fucking day folks
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0