Bokat o klart !

Here I go again on my own!

Har precis bokat flyg och tågbiljett ! Längtar till den 24 så jävla mycket, Da mille pizza, nya kläder som väntar. Mina älskade hundar, familj och vänner. Galet kommer det bli att komma hem igen, och grymt att ja kommer hem till den 25e eftersom alla får lön då och kan festa med mig! Give me a night to remember girls!!

Har haft en skön dag, men har känt mig lite slö och svag faktiskt. Kanske beror på den hemska huvudvärken jag hade igår som höll mig från att sova bra. Har varit lite lätt irriterad mot barnen, speciellt Lilly eftersom det är henne jag spenderar mest tid med eller iaf hon som klänger på mig hela tiden. Det är då man märker att man behöver kanske vara i sitt rum och bara vara själv en stund.

Imorgon är det födelsedagsparty för Lilly, ska till en simhall o bada med alla barnen. Där behöver man också ha en badmössa, alltså får vi se hur det blir med badningen men ska ta med mig bikinin iaf. haha !

Nu ska ja kolla färdigt på en film sen blir det sova, G nite!

Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0