All i want, all i need!

Överlevde barnkalaset, sigh. Haha, nej det var inte alls jobbigt faktiskt, satt bara och kollade på när barnen plaskade runt ni vattnet och lekte. Sen fikade dom och sen var det slut. Var roligt att se, men var otroligt trött. Vilket jag varit det senaste hela tiden typ, gick upp halv nio idag eftersom ja inte visste när ja borde vara uppe. Visade sig dock att ja kunde ha sovit längre för det var ingen uppe. Alla låg och sov, var ganska glad över att jag gick upp så tidigt iaf, fick äta frukost i lugn o ro och matade djuren. Satt ute och tog en cigg och lyssnade på fåglarna som kvittrade, kändes verkligen som en vårmorgon.

Red också båda hästarna idag, håller igång dom åt grabbarna tills dom drar på jakt haha. Clancy åker dock till England på torsdag. Kan dock bli ganska skönt tror ja, för tycker inte det är jätte roligt att försöka lära honom hur man gör en volt. Det får hans nya ägare ta hand om, hoppas dock att ja gillar Ravello mer så att ja gillar att spendera tid med honom. Precis som ja gör med Monaghan, underbara häst !

Imorgon åker barnen till skolan, JIPPIE ! Ska nog ta mig ett varmt jävla bad imorgon på dan om inte Harry planerar på att ja ska rida hästarna då förstås. Vill bara ta det lugnt hela dagen, antingen börjar ja bli sjuk eller så börjar den nya rytmen komma igång. För jag är verkligen SKIT trött på kvällarna, jag hade lätt kunnat somna nu och för mig är klockan bara nio !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vad hände där liksom? Vid nio brukade jag äta kvällsmat och börja fundera på vilka filmer ja skulle kolla på, runt ett tiden brukade jag ta sista ciggen för dagen. haha, antar att sånt ändras när man går upp vid åtta ;)

En smart uppfinning som dom har här, vet inte om det finns i sverige och iofs kanske inte behövs i sverige!, men det är elektriska filtar. Det är precis som det låter en filt som man har i sängen som man pluggar in i väggen och som värmer upp sängen. Galet skönt, vill inte gå upp ur sängen! Tänkte säga att ja skulle skaffa mig en sån till sverige men eftersom man har det riktigt varmt inomhus i sverige så behövs ju inte det.

Nu ska jag underhålla mig själv en stund med spel och musik. Sen bok, sen sova.
Goodnight
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0