Snap ! Back to reality

Har varit här i tre månader snart. Jag vill inte åka härifrån samtidigt som ja längtar efter att få komma hem. Men det verkar inte som att familjen behöver en au pair efter sommaren eftersom alla barnen går i skolan då. Känns tråkigt, men samtidigt ser ja fram emot att vara hemma också. Jag är delad vet inte riktigt vad jag vill göra. Vad ska jag göra efter sommaren liksom? Får ju tillbaka Cassonade vilket kommer vara svårt att slita sig ifrån. Men samtidigt är det ju i denna åldern man ska ut, man ska se världen. Men har jag någon som vill se den med mig?

Kommentarer
Postat av: Emma

Aaw vännen. Jag kan värva med dig på rally vm around the world! ;)



Jo, hon som jag gått i samma klass med som modellar på bubbleroom bla... Georgia Karabinis heter hon. Gick med henne i Bergsjön, va min bästa vän typ... Jag upptäckte henne av en slump i en Slitz tidning för ca ett år sen... Usch! :P Hela hon e ett implantat nu för tiden.

2010-04-15 @ 13:01:22
URL: http://emaruuska.blogg.se/
Postat av: Emma

Aaw vännen. Jag kan värva med dig på rally vm around the world! ;)



Jo, hon som jag gått i samma klass med som modellar på bubbleroom bla... Georgia Karabinis heter hon. Gick med henne i Bergsjön, va min bästa vän typ... Jag upptäckte henne av en slump i en Slitz tidning för ca ett år sen... Usch! :P Hela hon e ett implantat nu för tiden.

2010-04-15 @ 13:01:22
URL: http://emaruuska.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0