One day

Torsdag, och tack som fan för att det varit sol igår och idag. Idag har det till och med varit hyfsat varmt ute. Har longerat "lilla" Ravello och tagit en liten promenad. Var mysigt tills han fick syn på åsnorna som bor granne, dom tyckte han såg lite konstiga ut. Vilket jag förstår att han tycker ! Låter konstigt kan man ju säga att dom gör iaf. Åkte sedan med Rachel och hämtade barnen på Pony Camp där dom ska ha en uppvisning/tävling imorgon som ska bli kul att se. Hoppas att båda barnen vågar ställa upp ! Och förhoppningsvis kanske ja sitter upp på Ravello imorgon så jag vet vart jag ska börja arbeta någonstans. Hade egentligen velat tömköra honom, men det finns nog inte utrustning till det tror jag inte. Inte här iaf.

Så imorgon är det fredag, påskhelgen inleds. Kommer folk hit som ska stanna över helgen, släkt är det ju iofs bara. Kan bli trevligt att umgås med vuxna. Sen är det inte länge kvar tills mamma och jonas kommer vilket kommer bli ruskigt kul ! Can't wait.

Nu ska jag fortsätta lyssna på musik högt i mina hörlurar ! Här hittar ni en bra låt om ni är på chill humör och här hittar ni en om ni vill tagga till lite mer ;) Enjoy.

Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0