Just leave with me now, say the word and we'll go !

Tack Emilia för kommentaren :) Värmde mycket, och fick mig att tänka mycket på allt vi gjorde när vi var yngre. Och sitter till och med och skrattar för mig själv. Vi har haft så jävla roligt tillsammans i så många år. Vi får umgås mycket mer när jag kommer hem för jag saknar oss. Monopol kvällen var oförglömlig !

Tre månader kvar innan jag åker hem för gott, eller iaf för ett tag kanske man ska säga. Har inga planer på att stanna alldeles för länge i Sverige. Vill se mer. Funderar faktiskt på att åka och hälsa på Stina i Nya Zeeland och sen åka och hälsa på Alice (en ny vän från england) när hon bor i USA. San Franscisco verkar ju coolt ! Men först av allt så ska jag njuta av min svenska sommar med färskpotatis, jordgubbar, grillad majs och sallad med feta ost. Kall öl till maten och helst av allt sitta ute och låta myggen äta upp en, kedjeröka och prata gamla minne. Herregud, längtar otroligt nu ! Ska bli så himla skönt att spendera sommaren hemma. Någon som har några ideér på vad vi kan hitta på i sommar? Jag kommer inte hem förrän mitten eller slutet av juli, fuck. Önskar jag kunde komma hem till min födelsedag. Men tjänar ju några extra tusen om jag stannar.

Lyssnar på Jason Derulo nu, älskar hans skiva faktiskt. Jävligt sköna låtar typ som Ridin' solo, the sky's the limit, in my head och självklart whatcha say. Wonderful !

Mims

Kommentarer
Postat av: Emma

Som sagt!!!! JAG KOMMER FINNAS DÄR!!!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D <3<3<3

2010-04-29 @ 18:03:53
URL: http://emmaruuska.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0