Where were you?

Igår hade jag en väldigt trevlig kväll. Fikade med Emma på Fröken Ohlsson, ett café jag aldrig varit på innan men som jag tyckte var otroligt mysigt med sin uteservering. Där gick det många cigg igår, och mycket var det att snacka om också. Det blir ju så när man inte sett varandra på två år. :)

Idag är det torsdag, och ska till Åby om ett tag. Emmy behövde hjälp med att lasta sin häst osv. Blir väl trevligt att träffa henne igen. Och imorgon är det fredag och det kommer bli kul. Då blir det att hälsa på en vän, lite krök förhoppningsvis och sånt sköj ! Hoppas på att min vän kan fixa något imorgon och inte bara på Lördag. Och på Lördag är det dags för utställning med Wilma i Partille. Går säkert bra eftersom hon är världens bästa hund, hahaha. Nu skämta jag ju faktiskt :P men fin är hon, tur att man kan skämta om sånt och inte tro att man är bäst på allt? För det hade väl vart ganska sjukt? För då hade man ju inte kunnat umgås med andra om man var så mycket bättre än alla? Fast det kanske fungerar? Någon som har bra svar kanske?

Just nu sitter jag och lyssnar på 18 and life med Skid Row. Tack Emma för att du sa att dom var bra ! För det var dom verkligen! :D Och nu fick jag en liten valp i knät också, riktigt mysigt.

Jaa finns ingenting mer som är värt att skriva om just nu, hmm. Kanske kommer på något senare. :)

see you later folks.

och sno inte några lines dagen efter, kom på ditt egna?

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, Mimmi! Varför är du alltid så klockren!?

2009-09-17 @ 16:03:58
URL: http://emmadetterberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0