Tonight is the night.

Nu ska jag kolla på slutet av true blood, sen blir det bok för min del och sen sova. Kan nog behövas även om jag inte kan påstå att jag är det minsta trött. Men imorgon blir det en ny dag, och då ska jag passa pebbles på morgonen vilket betyder att jag får gå upp ganska tidigt. Som tur är hon en sjusovare så vi kommer antagligen sova i soffan en bra bit in på förmiddagen.

På torsdag ska jag rida igen, härligt värre. Hoppas det blir bra väder också. Har saknat ridningen något enormt mycket ! Men i alla fall, nu ska jag gitta. Orkar inte sitta här och mögla. Ha det fint vänner :) förresten bästa i idol är den här killen ! Klockren ! Listen and enjoy.
http://www.youtube.com/watch?v=myGp22Jb3UA


Ganka komiskt att alla säger emot sig själva, men orkar inte bry mig från och med nu. Det sista jag har att säga är att alla här snackar skit om varandra. Det spelar ingen roll vem det är, vem man är vän med eller inte. Det förändrar ingenting, för det är så det är. Och oavsett om man har varit vän med personen eller inte. Går inte att komma ifrån här.


Kommentarer
Postat av: Emilia

Sant!

2009-09-21 @ 12:52:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0