that's what you get when you let your heart win.

Idag har det inte gjort många knyck från min sida. Trodde ju att jag skulle åka och hälsa på Seppe i skolan men så blev det inte eftersom jag fick passa Pebbles. Säger ju inte nej till det heller, men städat mitt rum fick jag gjort idag också. Nu kanske jag kan sova gott inatt också, med tanke på hur det sett ut här innan så är det riktigt fint nu. Nu kan man i allafall gå här inne utan att det knastrar under fötterna hahaha, nej där kanske jag överdrev. Men mysigt var det iaf inte.

Annars har det vart en skön dag idag, humöret har vart på topp och fick rida idag. Åkte med Hanna och Sayeh och fick rida två pållar. Den ena var tyvärr halt så den blev inte mer än skrittad lite innan vi upptäckte det. Men fick rida Hannas fyra åring också, väldigt väluppfostrad för att vara fyra år och inte alls så obalanserad som unghästar brukar vara. Men väldigt stor skillnad mellan hennes hästar och min gamle pålle. Han är ju så stabil att man knappt kan ramla av honom, robust och så är han ju dressyr häst med. Gud vad jag saknar det, märks bara på hur långt det här blev som jag tänkte skulle bli kanske två rader. Måste skaffa mig en häst att rida, hyra en eller köpa en. Faaan, vill ju göra något, bli au pair ett tag innan jag bosätter mig i Sverige och skaffar hund och häst. Jag vill ju känna att jag gjort något med mitt liv innan jag gör det.  Så vi får se vad det blir med det där, körkortet är väl det som jag ska prioritera mest på listan.


Nu ska jag bädda rent min säng och funderar på om jag ska kolla på "The boat that rocked". Sleep tight

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0