OJOJOJ

Det blev ett nytt inlägg fastän jag egentligen inte känner för att skriva här över huvudtaget. Men är tvungen att avreagera mig lite faktiskt. Herregud vad man kan störa sig på folk ! JAg har alltid försökt intala mig själv att jag inte ska orka lägga ner sån onödig energi som man gör på att störa sig på folk. Men ibland så går det helt enkelt inte att låta bli. Stövlar ska man tydligen inte ha förutom när det är blött ute eller liknande, även om man vet att så MÅNGA går med det och speciellt du med när det är solsken ute och marken är snustorr. Men visst, nu fick man tydligen inte ha stövlar på sig på det sättet, men det är okej CHEFEN, det är ju du som är trendsättaren och den som bestämmer. Haha, du kan ju försöka intala dig själv det, och vem som nu var så tjock vet jag inte, men var inte så snabb på att döma alla andra utan dig själv. Man ska trivas med sig själv, och det ska man inte göra genom att hacka ner på andra? Det ska komma inifrån, för hur säker är man på sig själv om man hela tiden hackar ner på alla andra?

Världen är fri, så man får skriva exakt vad man vill. Men ibland undrar man ju vad folk har innanför pannbenet, försök ha kul istället för att bara leta fel hos alla människor? Jag skulle vilja se dig dansa, så perfekt som du antaligen gör i dina drömmar.

Så nu känns det bättre igen :D

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, jag håller med, man måste få lov att avreagera sig ibland! Ses vi nu i veckan? :) Kram

2009-09-13 @ 22:37:27
URL: http://emmadetterberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja, det tycker jag! Eller vad säger du? :) Onsdag, torsdag eller fredag passar mig bra. När har du tid? :)

2009-09-13 @ 23:29:51
URL: http://emmadetterberg.blogg.se/
Postat av: johanna

du pratar säkerligen om kristine, tycker själv hon har lagt på sig som fan på rumpan :O

2009-09-16 @ 22:15:18
Postat av: Anja

säga vad man vill om att Kristine skriver som hon gör. Mår hon bra av det och kan leva p ådet så låt henne fortsätta. Hade ju varit tråkigt om hon ramlade av sin kvist och aldrig reste sig igen ;)

2009-09-20 @ 15:28:42
Postat av: sofia

jag gillar kristine

2009-09-21 @ 20:33:14
URL: http://fritznekeijser.blogg.se/
Postat av: sofia

jag gillar kristine

2009-09-21 @ 20:33:26
URL: http://fritznekeijser.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0