Music is my escape !

Det blev ingen bio idag, klockan blev mycket och vi orkade inte ta oss in till stan. Det var lugnt för mig i vilket fall som helst, har inte bråttom. Men vill gå på bio snart, har velat det länge nu. Sist jag var på bio var det på Tranformers tror jag, otroligt bra btw. Iaf istället för bio blev det chillkväll hemma hos keijser, kollade på Topmodel och åt chips och dip WONDERFUL ! Och cola till det, kan inte bli bättre. Har blivit mycket onyttigheter under helgens gång, and i love it. Det är så gött att unna sig gott på helgerna.

Imorgon är det hundträff med alla kineser, blir trevligt. Pebbles får täffa sina syskon igen, och de hundarna har alltid så kul tillsammans. Efter det imorgon blir det nog ingenting speciellt, tar väl det lugnt eller något liknande. As usual.

Längtar till helgen, äntligen händer det något som komme rbli skoj, de senaste helgerna har inte vart på en bra nivå. Ibland blir det inte perfekt helt enkelt, för ingenting kan ju alltid vara perfekt. SÅ helgen ser jag fram emot, både fredag och lördag är bokade, can't wait.

goodnight folks, mims.

förresten, ogillar när folk använder ord som de antagligen inte förstår innerbörden av. Snälla, om du ska använda ett ord till en person, ta reda på vad det betyder. Så otroligt onödigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0