Look at me

Idag har varit en sköndag, tagit en underbar långtur med hundarna och mamma i höstsolen. Skönt att gå i skogen med hundarna lösa ! Synd att det har blåst så mycket idag bara, annars har dagen varit underbar. Mycket mer än så har jag inte gjort, kollat au pair jobb. Kanske tar jag mig till Irland? Hade ju inte vart hel fel att komma bort från den här hålan där ,aa jag behöver inte nämna något. Folk helt enkelt, svininfluensan måste ju ha kommit från ale !

Igår träffade jag en vän som jag inte träffat på länge, vi hade en mysig pratstund och rökte ikapp. Det var trevligt även om jag fick gå i pissregnet ut, blev verkligen blöt också. Men vad offrar man inte för sina vänner?

Kollade precis på när killarna sjöng i idol på internet, nicklas hocker och calle är helt klart bäst. Synd att Nicklas åkte ut, han är ju grymt mycket bättre än den där killen som försökte sig på hurtful. Hm, aa svenska befolkningen tycker väl inte som jag haha. Får bara se till så att Calle stannar kvar ! Ikväll är det tjejernas tur upplyste min goda vän Sayeh mig om, får se vem som rockar där ikväll då! Nu ska jag hjälpa min lillebror med läxan, och jag skäms för att säga det faktiskt men... Jag saknar skolan :P jag saknar att ha arbeten att göra, och jag vet. Är väl en aning stört så men jag lovar, att det finns inget värre än att sitta och stirra in i en vägg hela dagarna. Så nu ska jag gör någonting åt det, kanske betyder att jag lämnar landet. Men vad gör det :)

Imorgon blir det en trip till stan, gud va skönt. Ska kolla lite kläder och fika med Emma. Alltid lika trevligt, får ta och hitta mig en tunika. Känns som att jag bara äger t-shirtar för tillfället, iofs hade jag ju en sån period för ett tag sen. men det blir ju lite tråkigt i längden.

Kanske slänger in ett inlägg senare !
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0