Byggare Bob och Sebastian Bach?

Jaa men ska man välja? Den ena är väl snyggare än den andra måste jag säga. Vi körde en otroligt rolig suparlek förut där man skrivit upp personer på lappar som man slickade på och satte på pannan. Ett namn var det roligaste, för alla skrattade som om det vore en seriefigur. Kan inte säga att hon är så cool direkt, utan det måste vara för att de vet hur hon är som de skrattade.

Jag och Emma har iallafall haft väldigt roligt denna helgen, och det kommer inte vara den sista helgen här i ale för hennes del kan jag säga. Utan ni kommer få se mer av denna SNYGGA tjej. Underbar tjej, godhjärtad enda ut i tåspetsarna.

Imorgon är det jobb som gäller för oss båda med tanke på hur tidigt vi är hemma från partajet. Men kul var det iaf, sköna människor. Inga uppblåsta fjortisar :)

Nu ska vi iaf kolla på en serie som handlar om vampyrer, säger inte vilken det är. Men det är inte True Blood. Vill ju inte att alla ska härma mig liksom, börjar bli lite utjötat nu.

Godnatt mina vänner, fans kan jag ju inte direkt kalla er eftersom jag inte försöker vara en översittar person. Men ni vet att ni ( iallafall dom flesta) är omtyckta. Sov gott, för det ska jag göra.

Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0