Accidently on purpose !

Idag har varit en dag som alla andra dagar, händer ju inte så mycket när man varken har jobb, häst eller något annat att sysselsätta sig med medan alla andra är i fullgång med sina liv. Men sen får jag ju skylla mig själv också när jag inte gör något åt saken. Har ju inte riktigt orkat ta itu med att söka jobb osv. Det är väl mest för att jag inte har kommit på riktigt än vad jag vill göra, kan tänka mig att plugga vidare. Men då vill jag ju göra något som jag får erfarenhet igenom först. Så att man inte slänger bort sina ungdoms dar när allting är möjligt med att sitta med näsan i böcker. Även om det kan vara kul om man utbildar sig till något man tycker om, men då måste jag ju ta itu med de två ig:n jag har för att läsa vidare till det jag vill. Och då måste jag vänta tills jag är 20 eftersom det är åldern man msåte ha för att läsa på komvux. Aa så fortsätter listan, men som sagt. Körkort är det som gäller, måste bara få ur tummen ur röven och ta tag i det också. Grattis till Seppe, min älskling, som klarade uppkörningen idag. Är mäkta stolt över min goda vän. :)

Såhär på kvällskvisten så har jag och Sayeh suttit hemma hos sofia och druckit kaffe, rökt och snackat om allt från himmel till jord. Kollade idol också, inte lika roligt nu som när auditions var. Man får ju inte höra så mycket när de sjunger nu. Lite synd tycker jag. Nu sitter jag i vilket fall som helst bara här vid datorn, ingenting som är särskilt intressant. Får väl ta och kolla på Greek i brist på annat väntar på att de nya avsnitten av 90210 och True blood ska komma ut. Men de kommer ju inatt, så det får jag kolla på imorgon. Har lite roliga spel att spela på datorn också, så det kan jag ju fördriva min tid med.

Lönehelg i helgen, inte för att det innebär något speciellt för mig då men för alla andra blir det nog partaj. Kan vara skönt med tanke på att jag verkligen vill ha riktig fest eftersom jag saknar allt det från Cypern. Det var så grymt där att ingenting här i Sverige kan hålla måttet.

Nu ska jag i vilket fall som helst inte sitta här mer, kanske kollar FB en snabbis också men annars är det här it. Ha det så bra mina vänner, och Sofia. Vi måste ha en playdate med våra valpar någon dag snart, det hade de nog tyckt om !! :) sleep tight

mims

Kommentarer
Postat av: Emma

"Du är en riktig jävla loser. skäms du för att folk hatar dig? vrf lägger du aldrig upp och publicerar kommentarerna man skickar tilldig? du e den vekaste människan på jorden. Du kmr aldrig bli lycklig och omtyckt. du är så hatad, ditt fula fräkniga face kan ta sig i röven. Höhöhöh!"



Ja, det inlägget :O Jag chansar på att det är tjejen vars mormor stämde sin egna familj eller den feta blatten vars mamma trillade ner för en mur och slog i huvudet. Inte konstigt att vissa människor är som de är :/

2009-09-23 @ 18:46:22
URL: http://emmadetterberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0