Tisdag, where is this heading?

Tisdag idag, redan. Herregud, tiden går för jävla fort när man inte har någonting att göra. Blir galen på det här snart, även om det är lätt att slappa och inte orka göra något så känns det förjävligt när en hel dag har gått åt till att sitta inomhus. Dessutom är jag en utomhusmänniska, så man kan ju fråga sig varför i helvete jag sitter inne? Men på fredag blir det ändring, ska "jobba" hos Bethine och hjälpa henne med hästarna, ska vara där tio så det blir en tidig morgon för min del. Men gött ska det bli, övningskör väl antagligen dit också. Övningskörde faktiskt idag, gick briljant måste jag säga. Så nu ska jag lägga ner riktigt mycket tid på det så att jag får det. Kommer öppna många dörrar för min del :)

Var hos Keijser en stund förut, kollade Ugly Betty och Desperete Housewives, åt chips och dip och självklart drack vi också cola. Mums filibabba ! Sofia, du skämmer bort oss alldeles för mycket ! ;) Och jag tror stenhårt på din outfit till din födelsedag, kommer passa dig perfekt ! Ser fram emot den helgen :)

Nu ska jag avnjuta några avsnitt av olika serier, wonderful. Kan inte bli bättre, ska nog bara göra mig en kopp te först så blir det fulländat. Fan, jag känner mig lycklig :D Känns som att det är mycket som kommer bli bra i mitt liv nu. Körkort, Jobb där hästar är inkluderade, har underbara vänner att umgås med och senare också kanske Irland? Och tror att jag kommit på vad jag vill utbilda mig till också, så jag har mina drömmar. Och som mitt motto lyder och även min ena tatuering: LIVE YOUR DREAMS. Gör du inte det nu, kanske du aldrig gör det?

Bye retards !
Mims

Kommentarer
Postat av: Emma

Bra skrivet Mims! Det är så det ska vara :)

2009-10-07 @ 09:26:41
URL: http://emmadetterberg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0