The ugly truth

Helgen har varit grym ! Spenderat den med härligt folk och även träffat människor som man inte träffar så mycket längre. Var en stund på Berså men näe, det var inte så roligt där. Stack till bryggeriet ett tag, den första jag såg när jag kom in var Marcus. Blev otroligt glad, för det var längesen jag såg han ute på krogen, Daniel och Nisse var också där så klart. Bryggeriet var roligt, även om tiden alltid går så fort när man har skoj. Det känns som man precis har kommit in när man ska hem igen, och det är ju ganska trist.

Igår så var det chillkväll, gick upp sent och käkade pizza tillsammans med Sayeh, Emma och Nisse som alla sov hos mig. Underbart med Da Mille pizza, kebabpizzan är smarrig som bara den! Efter det blev det film kväll, tänkte ha skräckfilmskväll men det gick ganska värdelöst eftersom filmen vi såg SÖG BALLE ! Kolla aldrig på Trick R Treat. Helt seriöst en värdelös film, helt otroligt dålig. Efter det kollade vi på The Proposal eftersom vi lade ner skräckfilmerna. Den är underbar, jag somnade dock eftersom jag redan har sett den.

Och ja man kan väl inte säga så mycket om denna helgen mer än chill, för idag har det endast vart chill med. Jobbade i två timmar men mer än det har det inte varit. Såg precis på The Ugly Truth, klockren film ! Den tycker vi om ! Nu får jag försöka somna, vet inte hur det ska gå till riktigt dock.

Bye tards.
Mims

Kommentarer
Postat av: sofia

Och mimmi är snygg

2009-10-05 @ 17:58:48
URL: http://fritznekeijser.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0