Så jävla öm !

Galet asså, imorse när jag stäckte på mig sade alla muskler ifrån. Och jag vill inte ens berätta om hur det känns att sitta ner, mina sittben är otroligt ömma. Igår var jag hemma hos Bethine hela dagen, och man kan verkligen säga hela dagen. Från elva på morgonen till halv elva på kvällen. Mockade och gjorde lite sysslor, red två hästar. Den ena blev det riktig ridning på, den andra klarade jag inte av för jag hade alldeles för ont i kroppen. Det är väl så det blir när man inte har ridit på ett bra tag. Så jävla tråkigt ! Men ska i vilket fall som helst rida en eller två dagar i veckan hädanefter så det blir grymt ! Somnade som en stock igår vid ett, känns som det var evigheter sen jag somnade så tidigt.

Idag blir det väl en lugn dag till antar jag? Ska passa hundarna på kvällen, och iofs så tål väl inte min kropp något festande i högt tempo. Kanske blir mys med brorsan, revben och annat gott tilltugg? Ska iaf hoppa in i duschen nu, för jag stinker fortfarande stall och rök, eftersom jag inte orkade göra något annat än att slänga mig i sängen igår. Sen ska jag kolla på min brors match, då får jag mig en liten promenad också, vilket nog kan vara bra för mig tror jag.

Vill till stockholm, någon som är på?

peeeeeeeeace fuckers.
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0