Life is beautiful !

Livet är alldeles för värdefullt för att lägga ner tid på att hata. Vad får man egentligen ut av det? Ingenting, och från och med i dag ska jag försöka se på saker så positivt som möjligt. Because how far can you get when you hold grudges? Jag ska försöka så gott det går, för det är svårt att förändra den man är på en dag. Men jag ska, och mitt liv kommer bli så underbart. Jag kan få allting jag vill ha ! Jag ska bara komma på vad jag vill ha i livet, vart jag vill komma så kommer jag komma dit. För livet är vackert, alldeles för vackert för att slängas bort ! För vem vill gå miste om kärlek, familj och det härliga med vänskap?
Man ska inte slänga bort chanser för att man är så bekväm och van vid det man har och den man är. Nej man ska leva livet, tro på sig själv och tro på andra människor. För om du inte har några goda människor runt omkring dig som tror på dig och som tycker om dig, så har du ingenting. Lycka är allt !

Och jag ber om ursäkt till alla människor jag sårat, försummat och de jag tyckt illa om. För jag har insett att det är otroligt onödigt. Och det är slut med det nu, och jag ber om ursäkt om det inte passar alla att jag helt plötsligt inte tycker som jag gjort innan. För jag orkar inte med allt negativt längre :)

Och sen vill jag tacka alla de människor som gjort min tillvaro underbar och som får mig att känna mig speciell. Ni gör min dag och jag kommer vara evigt tacksam.


Jag och min underbara vän Sepide som alltid får en att skratta !


Sayeh min kära vän ! <3


Saknar mina underbara vänner från klassen !


Min vän sen så länge tillbaka ! saknar våra tider.


Jag saknar Erica <3








Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0