Diamond dogs

Haha, höll på att säga att helgen har varit bra men kom på att det är torsdag. Jag menade såklart att gårdagen var riktigt bra ! Var på Diamond Dogs i början, och jag tackar inte nej till det stället. Fucking great är det ! Snygga bartenders och underbart bra musik. Gillart ! Sen stack vi till Nivå, det var också väldigt roligt. Alltid roligt att dansa !

Idag vaknade jag med världens huvudvärk, inte för jävla skönt kan jag inte säga. Tog två Ipren och drack vatten. Gick som tur var över tills det att jag åkte till Naprapaten. Och jävlar vilket blåmärke jag har idag efter "massagen". Galet, det gör så jävla ont, men så otroligt mycket värt det efter man är färdig. Älskar när hon knäcker min nacke dessutom !

Nu har Nils precis åkt hem, vi kollade på Skräckfilm. En utav de bättre jag sett, The exorscism of Emily Rose, den är ju inte ny men har inte sett den förrän nu. Den och The Haunting in Connecticut är de två bästa jag sett. Älskar skräckfilmer som har med andar och den "andra" världen att göra. Man blir så jävla taggad, men jag är ändå jävligt glad över att det inte var jag som behövde gå hem i en kolsvart skog efter. Fan, Nils är en man med mod. Och inte nog med det så träffade han på en Älg som stod precis där hans infart var, som tur var så kunde han komma förbi den. Jag vet inte vad jag skulle göra i den situationen, okej om det är ljust ute. Det har jag redan vart med om, men kolsvart? Nej tack det hoppar jag över.

Imorgon är det fredag, vill dra till Diamond Dogs igen!! Doris Discoteque spelar nämligen där och jag har aldrig sett dom live. Det är en kille från min gamla klass's band. Och det hade vart grymt ball att se dom live och också på min favorit pub. Briljant ! Men imorgon på dagen blir det sportlife, sola och gymma. Det känns så jävla gött att ha kommit igång, i like it.

Nu ska jag spela lite spel på datorn! sen ska jag kolla om min favoritserie har kommit ut, har suktat efter det avsnittet i två veckor !

Så ni får ha det förjävligt och kom ihåg att bevare lugnet när demonernas timma är kommen ! Halloween är ju snart också, och det sägs ju att det är högre aktivitet då. Kanske träffar ni på något i mörkret! ;)

Stay cool
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0