You get what you deserve

Idag mår jag verkligen som jag förtjänar, har dock inte huvudvärk eller något sånt. Men är otroligt jävla seg asså, blev lite för mycket av det goda igår kan man säga. Lite minnesluckor hit och dit, aa så har det vart dom två senaste gångerna för mig nu. Kanske beror på att innan det kunde jag dricka mycket stor mängd alkohol utan att bli full och fortsätter i den takten och så tålde jag helt plötsligt inte lika mycket längre. Det är ju lite dumt, trodde jag tappat mitt kort som sedan visade sig att jag satt bakom ett annat kort i plånboken. Kom ifrån emma och hon hade ingen mobil osv. Blev lite katastrof fan, men allting ordnade sig till slut. Mamma fick komma ochhämta, jag hade tänkt ta sista bussen hem som går vid halv ett, men nej så blev det inte. Mamma hämtade oss runt tre någon gång, herregud. Aa och imorgon blir de väl antagligen utgång igen ;)

Älskar verkligen Diamond Dogs, så jävla trevliga bartenders där och det kryllar alltid av snygga killar där ! Me like ! Nu kanske jag ska dra mig mot Bergsjön för att umgås med mina vänner ett slag. Ni får ha det så bra

Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0