What's wrong with the world mama?

Allt blir bara bättre och bättre för tillfället. Det kommer ju bli lite pinsamt och nervöst i början, men vill man komma någonstans i livet måste man ta sig förbi det jobbiga. Och det känns verkligen som att detta är vägen jag ska gå ! Känner mig alldeles varm i bröstet, nu längtar jag tills jag ska in i stan och sitta och prata om allt från himmel och jord med Emma och dricka kaffe Mocka. Mums !

Lyssnar på lite gamla låtar nu, det är alltid gött. Och det är ganska sjukt hur man kan komma ihåg hur dom går efter att inte ha lyssnat på dom på riktigt länge, man har väl hyfsat minne ändå.

Nu ska jag ta mig en macka, göra mig i ordning lite, ta en snabb promenad med hundarna och sen åker jag inåt stan.

Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0