Torsdag, känns som Lördag.

Igår blev det Diamond Dogs igen med Emma. Tog det dock lugnare som jag lovat mig själv, blev några öl och självklart blev man ju lullig men blev inte dyngrak vilket var tur. En sjuk sak hände dock, eller en sjuk sak enligt mig iaf. Bartendern lade märke till att jag hade bruna linser på mig :S hur ofta kommer man ihåg det när man har så mkt olika kunder varje dag? Kanske är det att jag har så underbart vackra ögon. HAHAHA

Har precis käkat pizza och vart nere och solat och snart ska jag iväg och rida. Ska bli gött!! Märkte förut efter jag solat att jag var otroligt vit i armhålan, hade glömt att lyfta på armarna över huvudet. Haha, inte så värst snyggt. Men hade svårt att hålla mig vaken i solariumet så det var väl därför jag helt glömde av det.

Är otroligt seg idag, så efter ridningen blir det väl bara att kolla på film eller liknande. Hatar dom personerna som ska på Twilight/New Moon idag. Och hatar Emma för att vi aldrig köpte biljetterna när vi hade chansen. CP EMMA ! du är ej min vän längre.

Mims

ps. Lisa vem du nu är, jag har lagt upp bilder på mina tatueringar förr. Kanske kan göra det igen senare.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0