Tillsammans är man mindre ensam

Läser för tillfället en bok som heter Tillammans är man mindre ensam, sökte på den på internet för att hitta en bild som jag kunde ladda upp och såg att den fanns som film också. Det var ju ganska trevligt, kan ju vara kul att få ett ansikte för karaktärerna och se hur den som gjort filmen tänkt sig det hela. Fast frågan är ju om jag ska kolla på den medan jag läser boken eller om jag ska vänta tills jag läst ut den? Jobbigt att vänta, har ju ingenting annat att kolla på. Och har ju dessutom mer än halva boken kvar, har precis börjat läsa den.



Blir nog så att jag kollar på den ändå tror jag faktiskt, har inget tålamod !

Senare idag blir det ner till optikern för att beställa linser, har inga kvar nästan. Har kanske för två dagar eller liknande, får säkert genomlida en undersökning till också för att kolla så att allting stämmer och inte synen försämrats. Så jävla långtråkigt bara. Funderar på att träna idag också, fast vet inte riktigt vad jag skulle vilja göra, kanske S-Core och gå på bandet och cykla lite. Det kanske blir bra, just nu känner jag mig däremot helt jävla död. Hade kunnat somna väldigt fort om jag fortsatte att ligga och läsa, och det är ju ingen ide att sova nu. För då kommer jag ju inte somna tidigt ikväll heller !

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0