They will not force us !

Lyssnar just nu på Muse, riktigt bra band. Uprising och Supermassive Black Hole är grymma. Lyssnar även på de låtar som Emma tipsade om igår, tummen upp måste jag säga. :)

Fy fan vilket väder asså, hatar det. Man vill absolut inte göra någonting egentligen. Måste ju faktist ner till ICA och hämta mitt nya kort om jag ska kunna göra någonting över huvudtaget som innebär pengar. Alltså nästan allting.  Ikväll blir det några öl med Emma, denna gången blir det dock absolut inte som de andra Onsdagarna vi varit ute. Herregud, aldrig mer. Det blir chill och en massa tjöt och ögongodis för hela slanten. Det ska bli trevligt.

Nu har jag mycket grejer på gång, har massa grejer jag måste kolla upp. Om jag måste fixa visum, måste frysa mitt gymkort under tiden jag är borta. Jag måste fixa med mitt abonnemang och köpa lite grejer. Är riktigt stolt över mig själv dock, igår pratade jag engelska i telefon. Och jag som har både telefonfobi och inte har pratat engelska på det sättet sen i Juni typ klarade det galant. Hon verkade väldigt trevligt, och det blir en liten tripp till Irland med mamma inom de närmsta veckorna. Nyår måste bli grymt, och jag måste fira det med alla mina vänner eftersom det är den absolut sista tiden jag är i Sverige. Waah, galet. Jag kommer vara otroligt nervös den dagen jag åker över själv. Men jag ska nog klara det, det är ju bara ett halvår jag är borta.

Byebye for now
Mims

Kommentarer
Postat av: Lisa

kan du inte lägga upp bilder på dina tatueringar:)

2009-11-19 @ 13:07:49


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0