Straight to my heart, I'm ready now. Let's leave this place !

Idag har jag vart i Hålanda och ridit och mockat skit, väldigt trevligt. Har bara ridit Poppan tre gånger och hon är stor som en älg, men det ska nog allt gå bra. Lite mer energi än vad min gamla goda Cassonade hade. Och jag märker hur fort man kommer tillbaka till sina tix som man hade tränat bort när man tränade regelbundet. Förhoppningsvis kanske man kan få låna henne och träna för någon, eller så hjälper säkert Helen mig. Hon är mäkta duktig asså, galet fina hästar har hon också. Måste ju allt komma igång innan jag åker till Irland.

Funderade egentligen på att träna ikväll, men vet inte om jag orkar faktiskt. Har ändå ridit två dagar i rad nu, kanske blir träning imorgon istället om Fia kände sig sugen på det. Så tråkigt att träna själv. Det ser inte ut som att det blir DD imorgon eftersom Emma är sjuk. Tråkigt men synd om hon ska bli ännu sjukare, det vill vi ju inte !  Vem vet, kanske är bra att vara borta därifrån lite. Haha.

På söndag åker jag och mamma till Köpenhamn och därifrån tar vi sedan flyget til Dublin på Måndag. Kommer hem igen på Onsdag. Hoppas allt går fint !

Sitter och väntar på att Sons of Anarchy ska bli färdig laddat eftersom Emma har sagt att det är så bra. Kan ju tänka mig det när Charlie Hunnam är med. Han är ögon och dreggel godis ! Och hallå? Vem fan ska gå med mig på New Moon? För är det ingen som bestämmer sig snart åker jag fan in själv och ser den. Orkar inte försöka få ihop alla som vill med, kräver alldeles för mk energi. Men Emma, du är väl på?

She lives in a fairytale, somewhere too far for us to find.
Mims

Kommentarer
Postat av: Emma

Klart jag är på! Jag tycker att vi ser New Moon nu i veckan innan du åker till Irland. Puss

2009-11-24 @ 16:46:20
URL: http://emmadetterberg.blogg.se/
Postat av: Anja

gå med mig idag!!!

2009-11-26 @ 14:41:35
URL: http://closetoanja.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0