Planera är inte min starka sida

Ingenting blir någonsin som jag planerar. Igår var jag hemma hos Emilia och vi åt en jävla god middag, som vanligt när man äter hos Emilia. Fick lite vin och vi satt och pratade och det var väldigt mysigt. Sen blev de andra väldigt sugna på utgång, jag ville fast jag hade inga pengar eftersom jag spärrade mitt kort. Men jag hängde med ändå och Jennifer den ängeln bjöd mig lite grann, det uppskattades. Och det ska bjudas tillbaka!!

Nu har jag precis vaknat och ätit en macka, tagit morgonciggen och ligger och kollar lite på Entourage ! Ska snart åka till Vänersborg för att gå på en föreläsning om hundar. Ska bli trevligt, men antar att jag kommer att ha väldigt svårt att somna med tanke på den lilla sömn jag fått i helgen.

Jag älskar söndagar, för ikväll blir det chill alldeles själv eller med min kära bror Jonas och kolla på film och antagligen äta chips. Wonderful !


Have a nice sunday !!

Mims

Kommentarer
Postat av: Emma

Öh, Gama är bra men Ghd är bättre! Okej Snellhestfl1ckA90!?

2009-11-15 @ 21:45:53
URL: http://[email protected]
Postat av: Emma Fucking Detterfjors

HAHAHA jag skrev min email. Jag har fan inte huvudet på skaft idag. o.O

2009-11-15 @ 21:48:45


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0