keep your eyes open, for a while.

Träningen var skön idag, hoppas jag har träningsvärk imorgon. Idag har jag också vart med Seppe och Fia en stund, Gratulerar Sepide som fått körkort idag ! Riktigt stolt över min kära vän. Nu fattas det bara att jag ska ta tag i det där också, övningskör gör jag ju. Men kanske dags att boka tid för intensivkurs? Hmm, ja det är ju något att fundera på helt klart.

Imorgon blir det storstädning av mitt rum, ser ut som det har utbrutit ett krig här inne. Och klarar snart inte av det en enda dag till, även om jag är för lat för att ta itu med det. Men har ju hela dagen på mig imorgon! För idag har jag inte orkat haha, kollade nämligen på en bra film vid namn Obsession med bland annat Ali Larter och Beyonce Knowles. Riktigt bra film, lite catfight i den osv. Alltid grymt !

Waaah fick precis svar från en familj, kanske lämnar jag detta land i december eller januari. Shit !

Nu ska jag spela något töntigt spel eller kanske kolla på en töntig film ! Så ni coola där ute kan ju hitta på något coolt, för sånt sysslar inte jag med.

Vi hörs eller något sånt
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0