Don't get caught up in yourself.

Nu har hela dagen gått och jag har ta mig fan slängt in en massa jävla inlägg här idag. Har precis kollat på 500 days of summer, den var sådär. Hyfsad, man fick inget lyckopirr i magen av den filmer inte. Och inga lyckotårar eller så osv. Så den var medelmåttig om ni funderat på att se den.

Imorgon ska jag försöka gå upp tidigt också, ska nog upp och kolla till min häst som blivit halt. Har antagligen fått en hovböld igen, stackars Monica som hyr ut honom är jätte nojig. Får väl ta mig en promenad med hundarna också, och sen måste jag träna också på kvällen. Blir väl ett pass, måste fråga Fia vad hon ska träna så jag har lite sällskap.

På lilllördag vill jag ta mig fan hitta på något, vill till Diamond Dogs igen ! Och jag vill äta grekisk mat på Meze, för det var för jävla längesen och det är så jävla gött där asså. Grekisk mat är ruskigt mumsigt ! Nu ska jag nog borsta mina tänder och sen kolla på L.A Gigolo och se om det är något att ha!

Sleep tight
Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0