Baby, I'm helpless.

Tjenamors era treögda torskar. Hela helgen har spenderats med en hop kuliga människor i Frölunda. Var på en slags "lokal"fest eller vad man ska kalla det inne i stan, var trevligt med lite nytt folk. Haha, under kvällens gång blev jag ganska onykter och innan vi drog hem blev det lite tjafserier, en stukad fot och snefylla. Men vad gör det, vi hade kul ändå.

Och igår så blev det tjockistävling, för vi åt ta mig fan ett och ett halv kilo lösgodis, två chipspåsar och två dippar, iofs tog ju Emma nästan hela ena dippen, as usual. Vi såg två filmer som var ganska så värdelösa engligt mig. Vi såg REC vilket handlade om nåt jävla virus som kom från en byracka och gjorde alla människor till zombies som inte gick att döda ungefär. Och allra fulaste zombien av dem alla var ju det jävla skelettet uppe på vinden som såg ut som ett kryckmongo. Den filmen var dålig, den rekommenderar jag ej, för alla dör ! HAHA. Och sen såg vi någon annan tonårsfilm som handlade om sex tror jag, den var också värdelös för jag kommer knappt ihåg vad som hände i den. Förutom att det var en jävla tjej som ville klä ut sig till Hitler när hon hade sex.

Vaknade upp imorse på Emilies golv, fyra tjejer som sov på madrasser på golvet. Det var mysigt men jävligt varmt. Sedan blev jag upphämtad av morsan min för att jobba och tog mig en hamburgetallrik på vägen till jobbet, ganska smaskigt faktiskt. Det är ju bara att träna bort, hahaha.

Nu ligger jag i min säng och känner mig allmänt mongo och funderar på om jag ska ta mig en cancerpinne ute i kylan. Vill träna imorgon, någon som känner sig manad eller? Nej tänkte väl det FETTON !

Anyway, have a nice fucking night.
MIMZOR

Kommentarer
Postat av: Emma

OSS I ETT NÖTSKAL! HAHA!

2009-11-08 @ 21:23:01
URL: http://emmadetterberg.blogg.se/
Postat av: Vic

En till otrolig fettotävling får vi köra snart igen tycker jag allt!!

2009-11-08 @ 22:02:56
URL: http://vicwestvik.blogspot.com/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0