Are you looking for devotion?

Jag diggar Entourage !! Fast Johnny Drama är jävligt jobbig, önskar han kunde sluta tro att han är så jävla bra och sluta vara så enerverande. Det är ju verkligen tur att det inte är på riktigt.

Tog precis kvällsciggen och ligger nu i min säng och ska väl fortsätta att kolla på Entourage. Always nice, och imorgon mina vänner ska jag hämta ut mitt nya kort och även mina linser. Gött ska det bli, blev lite orolig när jag inte fick samtalet som jag väntade på idag. Var nervös hela dagen över att det skulle ringa och så gjorde det inte det. Hoppas att dom inte ändrat sig, you never know. Jag hoppas verkligen inte det, för jag kunde verkligen se mig själv vara där.

Och med tanke på det så tror jag det blir intensivkurs om några veckor, så kanske jag får tag i körkortet innan jag åker. Och jag hade också velat ha typ en avskedsmiddag vid nyår, egentligen ska jag ju till fjällen. Men funderar stark egentligen på att banga det och umgås med mina vänner här hemma istället och säga hej då till dom. För man vill ju umgås med sina vänner så mycket som möjligt nu när tiden börjar rinna ut.

Denna veckan vill jag gå ut på Onsdag, ta några öl. Och denna gången ska jag inte spendera mer än en hundring så jag inte blir så tankad som jag blivit de andra gångerna !! Jag vill ju inte spärra ett kort till !

Byebye for now

Mims

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0