torsdag 7/5

Nu har jag kollat tre avsnitt av oth, fuck va bra dom är. Och ska se på GSE2 ikväll med, kan det bli bättre? Har inte funnit någon inspiration till att plugga än, men får väl försöka nu. Måste få färdigt en bokanalys och en filmrecension så känner jag att jag iaf gjort många saker denna veckan. Tänk om jag bara gjort såhär hela året, gjort allting när jag borde. Fan va mycket enklare allt hade blivit.

Igår var det en del plugg efter skolan, slutade fem så då känns det ju som att hela dagen är över. Men hann ändå med att glo på She's the man med Erica och Nils. Och det var väldigt trevligt, speciellt eftersom jag inte sett på den filmen på evigheter och den är så grym! Och Channing Tatum är ju så otroligt jävla het där att man nästan dör.

Nu ska jag skriva på min filmrecension, hörs ikväll dudes.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0