tisdag

Känns konstigt att veta att man inte har något kvar i skolan att göra, fast det höll ju bara tills idag iofs. Min italienska lärare vill att jag ska göra ett slutprov på torsdag eller fredag, men fan. Måste han alltid välja fel dagar? Torsdag är det Marcus student och då lär man ju vara uppe sent (A) och ska man orka vara i skolan halv nio för att göra prov då? funkar inte så. Funderar på att skita i det nu, oavsett om jag fått en extra chans. Önskar att det jag gjort räcker till ett g, lite störande också när jag lagt ner tid på att försöka klara kursen. Men det är väl egentligen skitsamma när jag ändå måste läsa upp på komvux? some advices?

nej, vad ska man hitta på på vardagarna nu då? Ligga hemma själv är ju dötrist, då är det ju faktiskt till och med roligare att sitta i skolan och tjöta med folk.

Kollade på The Mentalist förut, sjukt bra.

Nu ska jag hitta på någon rolig aktivitetsom gör att man inte känner sig helt rastlös och ensam. See ya

Kommentarer
Postat av: sofia

haha tack :)

2009-05-26 @ 23:09:46
URL: http://fritznekeijser.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0