same old same old

Furulund igår, självklart alltid samma folk som är där :) kan man ju tycka är både bra och dåligt. Jag tror att jag hade kul iaf, har ingen aning om vart all tid tog vägen bara. För det kändes som vi kom dit och sen slutade det, vilket var riktigt tråkigt. Jag var sugen på efterfest :)

Ikväll blir det deg med Emilia, ska grilla och äta massa god mat, ser jag verkligen fram emot efter en dag på stan. Handlade några saker till balen, och fick bli några trjor på Gina igen också, kan nog inte gå in där utan att köpa någonting längre. Galet goa tröjor. Synd att alla har likadana bara hahaha.

Men nej, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan göra iordning mig lite grann, kanske blir det utgång ikväll med Seppe, om jag orkar röra så pass mycket på mig.

See ya

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0