Rödvin, groggar och mintu?

Måste säga att detta är första gången jag är bakis, haha. Jag brukar fan inte bli det, hur full jag än blir kvällen o natten innan. Men idag bultar huvudet som fan och kan inte sluta dricka vatten, och min kropp går i slow motion. Hemskt, fy fan. Är det såhär alla känner efter de supit?

Igår var det i vilket fall som helst Bräcke som tog studenten, får gratulera Marcus, Engström, Stenborg, Hagget, Stefan och Philip och alla de andra som tagit studenten. Det var iaf en rolig kväll på Bryggeriet med dessa, fick i mig mycket att dricka och jag tyckte att allting var kul :D ingen snefylla, inget jävla lipande. Det var underbart, och kebabrullen på väg mot centralen var gudomlig!

Nu är det jätte fint väder ute och jag sitter här, usch för mig. Och jävla Groggy o Natti jävlarna är på Kreta nu, precis som Stoffe och Michael. Hade jag inte tagit studenten hade jag också åka någonstans nu. Men det blir stockholm den sjätte och det känns också väldigt bra :)

peace out, ska ta mig ännu ett glas vatten och en halv cigg jag sparat, eftersom mitt ciggpaket försvann mystiskt igår? haha, undra vem som togdet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0