Never think

Det är ganska kul när folk har sånt självförtroende eller om det ens är det, som gör att de verkligen tror att de är så mycket bättre än andra. Det är bra att ha självförtroende och tro på sig själv, men man ska inte se sig som överlägsen någon annan och tro att alla ser upp till en. Tror ju knappast att det var du som började trenden med hatt? Haha, nej men visst ALLA i hela ale kommer nog bära hatt efter dig. Sigh, förlåt. Nu blev jag en sån som klagar på sin blogg. Men pallar inte uppblåsta folk.

Annars var balen helt okej, inte överdrivet bra som många andra tyckte. Hade ju aldrig betalat så mycket pengar igen för det men men, man gör det ju bara en gång.

Igår var jag, Sayeh, Emilia och Mitch på Café Blå, underbar glass. Åt den alltid förr när man var mindre, och den har inte förändrats. Och inte bara glassen var ju otroligt bra där, dom varma mackerna och salladerna, (Y). Kommer bli mitt nya lunch ställe, kommer bli stammis !

Imorgon är det exakt en vecka kvar till studentenm känns konstigt.

Kommentarer
Postat av: agnes

vem hade hatt? `=S Jag vet. Han e ju lätt sexigaste på den här planeten!! Löjligt grym e han!! Snyft. haha

2009-05-26 @ 13:49:34
URL: http://agneskarlevid.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0