Lördag

Jah, händelserik dag nu på slutet iaf. Haha, ramlade när jag körde moppe upp till stallet, och JA, jag vet att jag borde ta körkort som alla andra artonåringar och inte köra moppe. Men jag kör ju hellre moppe än går? Så det passade ju fint att ramla och slå sig dagen innan balen, jag är ganska smidig ändå. Hoppas svullnaden på min kind har gått ner tills imorgon :D haha

Två fyraåringar i Älvängen är tydligen borta, poliser har vart ute och kört här som fan. Galet, händer bara värre o värre saker överallt.

Nu ska jag sova, för imorgon är det en fullspäckad dag, ska hinna med allt o lite till. haha, först släppa ut hästarna på morgonen o sen blir det ju faktiskt upp till stallet igen o rida, sen hem o göra mig fräsch och sen fixa sig hemma hos emilia för att sedan börja förfesta och sedan åka in till stan på balen.

wish me luck, talk to you later.

Kommentarer
Postat av: sandie

andas ut, snygging. småungarna återfanns typ två timmar senare hos en polare. dom ville väl bara komma undan morsan eviga tjat och chill out lite hos någon coool jävla snubbe dom kände. :)

2009-05-27 @ 00:00:43
URL: http://dahlqviist.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0