E tu amica, che cosa preferisci?

Pluggar lite italienska nu,  eller försöker så gott det går iaf. Ska ha ett prov eller test i det imorgon, och måste verkligen få G i detta ämnet så måste visa mina framfötter nu. Det är mycket svårare att läsa saker för att få in det i huvudet än att skriva en uppsats eller artikel. Det kan man göra klart på tio minuter, medan detta tar minst en timma.

Har vart nere hos min granne nu också och fixat klänningarna som jag ska ha på balen o studenten, var lite förstora i banden och så. Så snart är det fixat också :D känns för jävla skönt, måste hitta ett par skor jag ska ha till balen, har en mörkblå klänning, några tips på snygga skor?

Kanske slänger in ett inlägg till senare om jag har något vettigt att skriva. Puss babes

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0