a million things to do

okej, jag vet att jag kanske snackat lite väl mycket om hur mycket jag har i skolan osv. Men nu har jag faktiskt räknat vad jag har att göra på två veckor innan alla betygen sätts, och jag räknar ändå inte med alla saker. Hör och häpna, 19 saker har jag att göra fram tills fredag vecka 20. Hahahahahahahahaha. YOU GO MIMS! Uppmanar verkligen alla som ska börja trean nästa år att gör ALLT I TID! fy fan för alla rest uppgifter som gör att man kommer efter så jävla mycket.

Och vem har egentligen lust att plugga när det är fint väder och så ute? Nu är det ju inte så varmt ute iofs, och det ska tydligen bli dåligt väder denna veckan, men ändå. Det börjar ju bli sommar, och då vill man inte sitta inomhus och ha tråkigt som fan.

Men aa det var allt, måste skriva färdigt en bokanalys innan jag drar upp till pållen. Seeeeee yaaa

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0