Tisdag

Ganska skön dag faktiskt, vart jävligt sleten dock. Kollade på "skräck"film igår med S, sov där också. Filmen var inte alls äcklig, The Unborn, haha, skrattade nog mer än man skulle faktiskt. 

Gjorde naturprovet idag också, inte så tt jag kunde direkt mycket men jag svarade nästan på allt faktiskt, några enstaka grejer jag inte svarade på. Kan nog konstatera att jag gissade mig fram på vissa saker, men kanske räcker det till ett g?

Ikväll blir det chill tror jag, har inget stall att göra, så det blir att hitta på någonting annat. Kanske umgås med Sayeh eftersom det inte blev så igår, plugga lite inför nationella imorgonbitti. aja vi får väl se hur det går.

nu får ni ha det för jävla gött

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0