La Plaza

Hejhopp gummisnopp, sitte rhär nu och klockan är fem i halv sex, ganska så seg faktiskt men känns ju onödigt att gå och lägga sig när man ska upp klockan kvart i sju faktiskt. SKa ta ut mina kära två pållar, är ganska snäll mot min mor så att hon slipper ställa klockan och gå upp.

Denna dagen har vart otroligt seg, vaknade upp hos S. Ganska mysigt faktisk, gick hem till Sayeh sen och chillade där, kolla lite tv och sov i soffan lite. Sen var det stallet och sen kom en massa folk hem till mig och förfestade, Sayeh, Nicke, Lollo, Carro, Johan, Tommy och Hasse, sen var det ju självklart min bror och groggy och nathalie med, de drack dock inte men det var trevligt ändå. G snackade något om crossfest nästa helg, med just cross som tema, och vad kan man säga som svar där? Inte helt fel om man säger så.

Iaf, La plaza blev vårt mål och hade faktiskt kul där, lite roligt att retas med folk, dom vet ju inte riktigt hur dom ska hantera det. Däremot så finns det en person som jag stör mig riktigt mycket på, fattar inte riktigt varför han leker. Kan inte säga att jag inte bryr mig eftersom jag skriver här, men det enda jag bryr mig om är att jag stör mig och tycker att stilen är jävligt kass. Annars var det kul på Plaza. lite roligt att se gammalt folk.

Nu går mina ögon i kors, sover väl sen timma och en kvart iaf, ganska jobbigt kommer det blir att åka moppe sen kan jag lova.

Imorgon blir det stall, plugga och Film med S tror jag, måste få klart en engelska grej som ska in imorgon senast klockan tolv.Det blir nog skitbra, nu ska jag slagga ha det gött hajjj

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0