fredag tack och lov !

Har inte så mycket att skriva, börjar bli jävligt seg nu, har varit uppe tidigt varje jävla dag denna veckan typ. Sov hos Seppe inatt, gick upp kvar halv åtta, kändes jätte tidigt även om det fatiskt är lättare att gå upp nu.

Hade italienska prov direkt på morgonen, och fan va grym jag är för jag hade inte ett enda fel, och jag såg att Gerhard blev imponerad och han sa att det var dumt att jag inte visat detta innan eftersom jag hade kunnat få riktigt bra betyg. Så det kanske blir ett g där iaf? istället för ED? haha, jag säger ju inte nej direkt.

Ska nog faktiskt slänga mig i soffan en stund och ta en powernap, små seg nu. Men först måste jag bara säga att den här killen är riktigt snygg ! haha ;D



ikväll blir det kanske film och mys bara, ska bli ganska skönt.,

so long suckers

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0