090330

Måndag, fan. Nu är det en hel vecka till i skolan, och tro mig denna veckan är absolut inte rolig. Två nationella, ett tal(som jag inte börjat på) och en skrivning. Sen har man ju ett naturprov imorgon också som man ska klara för att få g ungefär, och tro mig jag fattar ingenting utav det som står i boken.

Har varit duktig idag och städat hela mitt rum och läst natur, lunchat hästarna. Ska upp till stallet om ett tag igen och rida, sticker väl upp vid fem eller nåt. :) gött i det fina vädret tänkte jag säga, men man får väl säga halvfina vädret för det är inte kanon ute.

nu ska jag fortsätta plåga mig själv med naturkunskap. HAJJ

ps. mina kläder från HM kommer nog denna veckan, fy fan va bra.

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha! Skojar du? Vet du vilket avsnitt? Förresten, har addat dig på msn, men du är ju aldrig online!

2009-03-30 @ 14:49:16
URL: http://emmilusen.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej, jag får väl ta och kika vidare då. Lär ju upptäcka henne förr eller senare. Men nu när du säger det, så har jag för mig att jag såg något avsnitt med en puff, kanske var hon :)

[email protected] :)

2009-03-30 @ 17:23:48


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0