solstice

Kom hem från Fia för en stund sedan, kollade på Solstice, en skräckfilm som var hyfsat bra :) Nu ska jag ta tag i att packa väska eftersom jag åker till stockholm imorgon. Och jag antar att jag kommer ta med mig mer kläder än jag behöver, det gör jag alltid haha. Kommer bli gött att åka dit upp iaf, härligt att bara göra något direkt istället för att ligga hemma och mögla vilket jag hade gjort annars.




Och nej, jag bryr mig faktiskt inte om vad ni tycker. Tyck vad ni vill, men stå för det också. Folk gör misstag, folk gör saker de kanske tycker är rätt oavsett vad andra tänker. Och vilka är ni som orkar lägga ner tid på att tänka på hur dåliga andra människor är eller döma en person efter vad det gjort. Ni har ingen aning, ni vet ingenting om mig.

ha det fint fuckfaces :)

Kommentarer
Postat av: anja

vet du hur mycket jag håller med dig?

2009-06-09 @ 17:10:24
Postat av: mims

:) det är rätt !

2009-06-10 @ 19:10:00


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Mims
RSS 2.0